Thursday, August 29, 2013

Being a Turtle


bron

























Mijn hart maakte echt een sprongetje toen ik deze foto tegen kwam. Ohw wat had ik deze rugzak graag als kind gehad willen hebben. Al sinds mijn vierde ben ik helemaal gek van schildpadden en wat zou er nou mooier geweest zijn dan er elke dag een kunnen spelen? Eén keer ben ik een schildpad geweest; voor de verjaardag van een juf op de basisschool mochten we verkleed naar school en had mijn moeder met een kussen in een groen kussensloop een soort schild voor mij gemaakt, maarja zeker niet zo mooi als deze. Misschien toch maar overwegen om er eentje voor mijzelf te haken. Zou er iemand raar opkijken van een vijfentwintigjarige met een schildpad rugtas?

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...