Thursday, August 8, 2013

Breakfast with my best friend

Gisteren heb ik ontbeten met  mijn beste vriendin. We kennen elkaar al ons hele leven en toen we in de  eerste van de middelbare school bij elkaar in de klas kwamen werden we gelijk vriendinnen en dat zijn we nog steeds. Een paar jaar geleden ontmoette ze een leuke  Australiër en inmiddels is ze met hem getrouwd en woont alweer een paar jaar in Australië. Gek genoeg is ondanks de afstand onze vriendschap niets veranderd. Toch was het was echt zo ontzettend fijn om weer  een keer met haar te ontbijten en bij te kletsen en haar gewoon 'live' te zien.





















Hier alle lieve Australische cadeautjes die ze voor mij meegenomen heeft: Twee Frankie Magazines, Australische thee, oorbellen, papaw crème (een echt Australisch crèmepje wat gebruikt kan worden voor van alles: wondjes, uitslag, lippen balsem etc),  een handcrème met frangipani  (een bloem die zij zelf ook in de tuin heeft) en wattenstaafjes in de vorm van een hartje. Ik ben er echt super blij mee.
 























De Frankie Magazines staan vol met artikelen die ik ook echt leuk vind zoals een interview met the Tallest Man on Earth en een artikel over hoe kippen te houden als je in de stad woont. Verder staan er super mooie plaatjes in en zelfs de advertenties zijn interessant en mooi vorm gegeven, zoals bijvoorbeeld een advertentie voor Etsy.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...