Thursday, August 22, 2013

Parade



Vorige weekend en het weekend daarvoor bezochten we de Parade












Voor wie het niet kent, het is een rondreizend festival met theater, muziek en dans dat elke jaar Rotterdam, Den Haag, Utrecht en Amsterdam aandoet.





















Het eerste weekend gingen we naar de Rukavina Mehod, Freek de Jonge en het Monica da Silva Trio





















Verder zijn er allerlei leuke eetstandjes en nadat ik vorig jaar op de parade de geitenkaas kroketten van Haute Frituur gegeten  heb kon ik niet wachten om ze dit jaar weer te eten. Zo lekker! (Helaas is de foto niet helemaal scherp, ik voelde me toch wel een beetje opgelaten om zo foto's van mijn eten te nemen) Ook de Meatball Veggie Pita van Sticky fingers was erg aan te raden.
























 


Tsja het was dus zo leuk dat we vorig weekend besloten om nog een keer te gaan.

Ditmaal gingen we naar Kamagura, Meneer Jongetje en de Man met de Hamer.



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...