Saturday, September 21, 2013

Mister Betsy





























Wat word ik toch blij van mijn lieve konijntjes, het is zaterdag avond laat, vriend lief is erg moe en ligt al sinds 21.00 uur in bed en ik ben nog druk bezig met mijn lessen voor te bereiden voor maandagochtend. Gelukkig rennen mijn konijntjes met rare sprongen om me heen, erg gezellig. Ze mogen alleen niet tegelijkertijd het hok uit, het vermoeden was er al een tijdje en een paar weken geleden heeft de dierenarts eindelijk zekerheid gegeven en blijkt Betsy toch Meneer Betsy te zijn. Nu moeten Lola en hij voorlopig uit elkaar tot hij oud genoeg is om geholpen te worden. Wel een beetje zielig dat alleen in een hokje zitten. Ze missen elkaar ook wel erg. Als de ene buiten het hok loopt  rent de ander in het hok mee, heel grappig. Net was meneer Betsy zo erg op zoek naar Lola dat hij met een grote sprong in de hooiruif dook die vervolgens afbrak...... hahah ik lag helemaal dubbel. Nog een paar weken en dan kan ik ze verenigen.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...