Thursday, October 17, 2013

Home grown food

























Voor mijn verjaardag dit jaar heb ik van mijn vriend niet alleen het konijnenhok gekregen, maar ook een moestuinbak waar ik pompoenen, radijsjes, wortels, bietjes, sla, courgette en peperzaadjes zaaide. Helaas kwam er niet veel uit. De pompoen kreeg wel veel mannelijke bloemen, maar de vrouwelijke bloem werd helaas niet bevrucht en stief af, geen pompoen dus. Op dit moment staan alleen de bietjes nog en afgelopen week kwam ik een heel klein worteltje tegen.

Je zou denken dat konijnen wel van worteltjes houden, maar meer dan ruiken deed Betsy niet, gek beest.


Gelukkig kon Lola een vers worteltje wel waarderen.

























Verder hebben we een hele mooie druivenplant in de tuin en elk jaar zitten er veel druiven in, meestal zijn ze erg zuur en genieten alleen de vogels ervan maar dit jaar waren ze lekker zoet en heb ik er ook nog een paar gegeten.






















No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...