Sunday, March 30, 2014

Count Your Blessings #5


























Afgelopen week was erg druk met school, best wel een raar idee dat ik over een paar maanden na 7 jaar studeren uitgestudeerd ben.... Helaas door de drukte geen tijd gehad om foto's te nemen, dus vandaag wat simpele foto's van dingen in huis. Hier de fijne dingen van afgelopen week:



● thuiskomen en dat de zon dan heerlijk ver het huis in schijnt ●  broodje avocado en een meergranen croisant als lunch, heerlijk ●  fijne whatsapp gesprekken met mijn beste vriendin in AustraliĆ« ● heerlijk eten met vriendinnen, en daarna breien ● rondspringende konijnen hier in huis ● hard en constructief en ook erg gezellig aan mijn eindopdracht voor de universiteit met een studiegenootje, ja ook daar word ik blij van! ● eindelijk een advocadopit die uitkomt ● zomertijd ●

1 comment:

  1. Klinkt als een fijne week. Wat goed dat je nu bijna klaar bent met school, het lijkt me ook wel een beetje eng hoor. Klaar met studeren en gaan werken, pff spannend. Oh, ik heb ook een avocadopit gehad, maar had na een paar weken geen geduld meer. Duurde me veel te lang :)
    Fijne dag! X

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...