Sunday, May 11, 2014

Count Your Blessings #10





















Vandaag alweer de 10e keer dat ik hier op mijn blog mijn zegeningen van de afgelopen week tel en dus even stil sta bij alle fijne dingen in mijn leven. Een van de redenen om hiermee te beginnen is dat ik graag meer dankbaar wilde zijn voor alles wat ik heb.  Ik had eigenlijk gedacht dat het best moeilijk zou zijn om iedere week weer iets te kunnen schrijven, maar het viel hardstikke mee. Ik vind het echt heel mooi om te merken dat hoe vervelend de week ook was, hoe hard het ook regende, hoeveel er ook tegen zat die week en hoe moe ik soms ook was, er altijd wel iets was wat me blij maakte. Hier op zondag heel eventjes bij stil staan helpt ontzettend om de vervelende dingen te relativeren en ik geloof dat het me ook echt dankbaarder maakt. Ik blijf voorlopig doortellen!





















● hardlopen met flinke wind, sommige stukjes lijk ik wel te vliegen ● een meerkoet die tijdens een harde regenbui midden op het fietspad in een grote plas ligt te chillen en voor niemand aan de kant gaat ●  een goede soja-cappuccino met een dikke laag schuim ● de twee duiven die zo lief samen in de grote boom in onze achtertuin zaten ● de gehaakte bloemen voor het bruidsboeket dat eindelijk een beetje begint op te schieten ●



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...