Sunday, June 8, 2014

Count Your Blessings #13






















Ik ben ontzettend druk met het afronden van mijn studie. Het afmaken van grote opdrachten, het schrijven van mijn portfolio en het afronden van mijn eindonderzoek kost zo veel tijd. Tussendoor moet ik ook gewoon nog mijn lessen voorbereiden, en geven op school. Ook ben ik druk met solliciteren. Alles bij elkaar is het eigenlijk wat te veel en is het chaos in mijn hoofd en gaan mijn emoties alle kanten op. Hopelijk keert de rust snel terug. Door dit alles is er hier vorige week geen CYB verschenen, maar telde ik de mooie dingen wel gewoon. Dit waren ze:


















● slakken feestjes door de regen, ik ben gewoon gek op beestjes met huisjes ● het concert van Luke Sital-Singh in Paradiso  een rondje Delft ● een nieuw rokje van Zandt Amsterdam met de tram naar Scheveningen  heerlijk even uitwaaien op het strand ● een rondje Den Haag  een setje bekers van de hema in regenboogkleuren de nieuwste film van Hayao Miyazaki, the wind rises 























Ook afgelopen week waren er nog wat lichtpuntjes in mijn week:


















● een fijne brei-avond ● zo maar naar de film met mijn lief (alweer) ● het heerlijke weer ● 's avonds barbequeën met een grote groep mensen van het CW ● mijn gekke konijntjes ● fijne gesprekken met mijn zusje ● allemaal mooie bloemen om mij heen en de pioenrozen die met het uur meer uitkomen ● prachtige avondluchten 

likkoekjes




















Hopelijk kan ik snel het normale bloggen weer oppakken, ik mis het enorm.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...