Saturday, December 20, 2014

Etsy Pop-Up Shop





Een paar weken geleden bezocht ik samen met mijn schoonzusje de Etsy Pop-Up Shop op de Oudezijds Achterburgwal in Amsterdam. 



Ik ben groot fan van Etsy (voor wie het niet kent, Etsy is een online platform waar creatieve ondernemers in eigen 'winkeltjes' hun handgemaakte producten kunnen verkopen), maar het nadeel is dat je het toch altijd met foto's moet doen en de spullen niet kan aanraken. In de tijdelijke winkel van Ka-Ching Collectief  kon ik eindelijk de leuke spulletjes eens in het echt zien. 





























De winkel was echt geweldig en we hebben met zijn tweeën best een tijdje staan kwijlen op de prachtige Anna Treurniet tas die hierboven te zien is.









Natuurlijk kon ik niet met lege handen de winkel uit lopen, en dus ging Affirmation Angela mee naar huis, voor wat extra positiviteit en de kristalmal van de Krantenkapper.






De winkel zit er nog tot 24 december.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...