Tuesday, July 14, 2015

Count Your Blessings #20


De afgelopen tijd was druk, heel druk maar met veel nieuwe spannende dingen. Zo kochten we een autootje en maak ik dus sinds kort de Nederlandse wegen onveilig. Verder ben ik sinds half weer aan het werk op een andere school waar ik weer heel veel nieuwe dingen heb geleerd en gedaan, zoals het nakijken van het eindexamen. Nu eindelijk vakantie, zes lange weken helemaal niets hoeven, heerlijk. Van deze dingen genoot ik de afgelopen tijd:
  


de vrijheid die je hebt als je een eigen auto hebt  zonder het te plannen op een warme zonnige dag op het strand in Castricum terecht komen ● bloemen in huis hebben ● eten bij de buren ● het heel druk hebben, maar wel bezig zijn met de dingen waar ik voor opgeleid ben en die ik graag doe ● heerlijk vakantie hebben ● met een groepje knutselen aan de tuinbank ● mijn konijntjes, altijd ● een lief vriendje met hele lieve verjaardagscadeautjes ● een wandeling over het terrein van de oude munitiefabriek in Zaandam ●  




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...