Wednesday, August 17, 2016

Lauwersoog and Schiermonnikoog





Afgelopen weekend ging ik samen met mijn vriend een weekendje weg naar Lauwersoog waar we op de camping stonden. Net aangekomen, uitgepakt en de tent opgezet kwamen we er achter dat we de hoofdkussens vergeten waren.... Dus hup nog even snel voor sluitingstijd naar de Ikea in Groningen om twee kussen te kopen.





















Op zaterdag bezochten we het dorpje Pieterburen, en gingen we naar het Theemuseum, iets wat ik al tijdenlang graag wilde.



























Zondag fietsten we rondom het Lauwersmeer, wat een prachtige uitzichten en natuur, echt genieten!


Maandag reden we met een ingepakte auto naar de veerhaven van Lauwersoog om daar voor een dagje de oversteek naar Schiermonnikoog te maken, het enige bewoonde waddeneiland waar ik nog nooit geweest was.  






















In plaats van de fiets namen we deze keer de tandem en ik vond het echt geweldig! Ik heb echt met een méga lach op mijn gezicht de hele dag rondgefietst! Normaal gesproken ben ik niet zo een held met fietsen en durf dus dus echt niet om me heen te kijken, uit angst om te vallen. Maar met mijn vriend voorop, hoefde ik alleen maar te trappen en kon heerlijk om me heen kijken en genieten van de geweldige natuur, wilde fazanten, konijnen, koeien, de opdoemende vuurtorens en alle andere uitzichten. Wat mij betreft zeker voor herhaling vatbaar!











No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...